Velkommen til Gentofteborgerforening.dk

Livet er kort  –   spil bridge

Kom og spil bridge i en af Danmarks hyggeligste bridgeklubber under Gentofte Borgerforening.
Vi spiller 7 mandage kl. 19 til ca. 22,30 fra starten af september til midt i december, samt 7 mandage fra januar til slutningen af april. Hver mandag er der hjemmebagt brød i the/kaffepausen. Inden jul har vi juleafslutning med lækker forplejning samt præmier til alle, også til sæsonafslutningen er der fin forplejning og masser af præmier. Hele herligheden koster blot 750,- pr. spiller plus evt. medlemskab af Gentofte Borgerforening. Ring til Susanne Sonne på 25716914 og meld dig til eller hør nærmere.

Oplev vores Fugleskydning

Velkommen til Gentofteborgerforening.dk

Foreningen er Gentoftes næstældste, nulevende forening, Kommunal- og Borgerforeningen for Gentofte Kommune, skriver sin historie tilbage til 1896. Du kan læse mere om historien i Om foreningen

Fugleskydning

En tradition er den årlige fugleskydning, der finder sted Grundlovsdag 5. juni. Du kan se mere under Fugleskydning.

Ledelsen

Foreningen ledes af et Repræsentantskab, der vælges på den årlige generalforsamling. Repræsentantskabet nedsætter et Forretnngsudvalg, der varettage den daglige ledelse, der gør en b sikrer, at vores medlemmer får tilbud en forskellige oplevelser.

Bliv en del af vores forening

Er du interesseret i at blive en medlem af forening og deltage i vores events og arrangementer? Så gå under Bliv medlem.

Arrangementer

Du kan under Arrangementer se de kommende planlagte arrangementer.