Du er her: Hjem > Kommende arrangementer 2018

Kommende arrangementer 2018

A N D E S P I L

Tirsdag, den 13. november 2018 kl. 18.00

Igen i år foregår vores populære årlige andespil i Restaurant Strandlund, Strandlund 102, Charlottenlund. Husk at møde i god tid før kl. 18.00.
Medlemmer, der ønsker at sidde sammen, bedes angive dette ved tilmelding. Vi skal så forsøge at lave en god bordplan.

Vi starter med at spise - menuen er, ikke overraskende, naturligvis and, og ligesom tidligere:

Andelårconfit serveret med glaseret rødkål a la Ventrup samt stegte kartofler og andesky.

Pandekager med hakkede mandler.

Efter vi har nydt middagen går vi i gang med selve bankospillet.
Der spilles i alt 12 spil med indlagte pauser. Vi plejer at være færdige med spillene ca. kl. 23.00. Der spilles om mange dejlige præmier og der er gjort en god indsats for at skaffe sponsorgaver.

Prisen for deltagelse er kr. 300.-, der dækker middagen og 3 spilleplader. Drikkevarer og evt. kaffe/the bestilles og betales direkte til restaurantens tjenere.

Bindende tilmelding til Ida Vedel på tlf. 22 15 80 04 senest 30. oktober 2018 eller til mail: info@gentofteborgerforening.dk. Betaling til Nordea reg. nr. 2135 konto nr. 8973889541, umiddelbart efter tilmelding.

OBS!

Besøgende til restauranten kan parkere på en plads i ydergaderne mærket med ”Gæsteparkering”.

Bilens nummerplade indtastes på en terminal i Fællescentret, og der er mulighed for indtastning af mobiltelefonnummer eller mail. Du modtager en besked (kvittering for at bilen er registreret) enten på mobil-telefonnummer eller mail, når bilen er registreret. Bilen kan holde på gæstepladsen i 8 timer.

-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-